Bahadir Merhaba anneler Bebeğim 5 aylik oldu geçmeyen oksurugumuz var devamli doktora goturuyorm bi turlu geciremedim deneyipte bu iyi geliyor dediginiz birsey varmi
iki-bal-kiz-annesi Bahadir küçük bır havlu yada bez ütüyle ısıt bebegının göğsüne koy sureklı yap ıyıce ısınsın ama yakmayacak sekılde öyle geçiyor deneyın bi