2 aydır kullanıyorum bıde yınede esım korunuyor taktırdıgımdan beri asla esım korunmamazlık yapmadı ve sadece 1 gün gecıkırdı sımdı 6.gun hala regl olmadım 7 aylık bebegım var bayramda ateslendı falan hep acıllerdeydık strestenmı bılmıyorm ama mıdem bulanıyo bugün ve ıkı üç gündür de tansıyonun düşük sızce olabılır mı ya yarın test alıp yapacağım ama hanı çifte koruma yapıyoruz yanı anlamadım