Bugün 4.ay aşı ve kontrolümüz vardi 29 Mayıs ta 7000 g ve 64 cmdi şimdi 7200 g ve 64 cm çıktı normalde 1 kg yada 800 gr alırdı bu ay çok az almış cisli bez sayısı gündüz normal dışkısini da bazen günde 3-4 kere yapıyor bazen 2 güne bir yapıyor. Emdikten sonra da huzurlu bir şekilde uyuyor gece de 2 kere emmeye kalkıyor neden kilo almadi acaba aç olsa ağlardı 🥺 bu aylarda bebeği kilo almayan var mı ebeler garip aa az almış niye böyle olmuş ama neyse kilosu iyi dedi gerildim🥺