Kızlar Merhaba. Haftaya ankaraya dünya göz hastanesine göz çizdirme için 30 bine randevu aldım. No touch düşünüyorum. Yaptıran var mı zor geçti mi ? Ankara ve Eskişehirde yaptıranlar var mı doktor ve hastane önerisi de alabilirim. Emzirme dönemini yeni sonlandırdık 2 gün oluyor. Bir sorun olur mu yeni bittiği için hormonlardan dolayı bilenler aydınlatırsa çok sevinirimmm 🙏🏻🥰