3bebekanasi merhaba kurallara uymayı zamanla öğrenir siz de şimdiden evde yavastan çocuğunuzla beraber yasına uygun basit kurallar oluşturun, yapabileceği sorumluluklar verin okula kadar hazırlık olur 🤗 Alerjik durumunuzu okul başladığında da okul idaresi, mutfak personeli, yardımcı personel, öğretmeninizle kesinlikle paylaşın. Ve zamanı geldiğinde de velilerle de paylaşın. İyi niyetle çocuklara ikram gönderilebiliyor. Çocuğunuza da benim alerjim var herşeyi yiyemem demeyi öğretin. Önemli olan aslında öncelikle çocuğunuzda bu bilinci oturtmak. Geçtiğimiz sene aynı durumda öğrencim vardı sorun yaşamadık şükür ama annesi yemeklerini listemize uygun şekilde her sabah getiriyordu. Listedekinin aynısı olduğundan canı da kalmıyordu zaten ben sizin hazırladığınızı yiyemiyorum diyordu teyzelere her gün kendi de hatırlatıyordu 🤗 Siz de kahvaltı saatine uygun şekilde bu uygulamayı teklif edebilirsiniz okula. Yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum 🤗 Şifalar ve kolaylıklar dilerim.