Papatyame ben birşey denemedim vücuduma birşey sürünce rahatsız hissediyorum bu yüzden hamileyken de çatlak kremi yağı süremedim pişmanım ama çok moralimi bozuyor bu durum gerçekten vücudumda parça parça bölgesel kararmalar var hep çatlaklarımı görmek falan çok üzücü eski özgüvenimi yakalayamadım