Deletedmom_110 Kızlar prima aktif 7 kullanıyorum 14 kg oğlum sizce goon 6 olur mu yoksa küçük mu gelir bilemedim🤷♀️🤷♀️
htp1997 Deletedmom_110 molfix 4 numara kullanıyordum goon 4 numara aldım ama küçük geldi sıktı lastikleri
Minel-inannesi Deletedmom_110 kizim 20ayini geciyo 9bucuk kiloydu en son. 5numarasini kullanıyorum. Oyle gobegi sis bacagi tombik bi bebekde degil. Bez kaliplari hemen hemen ayni oluyo yine 7alip riske atmayin
tultanhanim Deletedmom_110 bende goon premium soft kullanıyorum kızım en son 13 kilo idi 6 numara külot bez tam oluyor Sıkma, büyük gelme yok Boyuda biraz uzun bacakları felan pek kalın değil haliyle
Minel-inannesi Deletedmom_110 icinde cok olmuyo zaten 6 7 numaralarda 1paket denemelik alin. Zaten 7numaralara geldiyseniz sabahlari kuru kalkmalariniz baslamistir diye tahmin ediyorum. Kucuk gelcek olursa gece gece takarsiniz oyle bitirirsiniz paketi.