Serpil51 Bileti diğelerine göre ucuz neden bilmiyorum birde işin içine Adana girince korktum otobüste kavga falan olur bilmiyorum linçlemeyin
Deletedmom_109 Serpil51 aşk olsun ya adana deyince kavga aklınıza gelmesi beni bir tık üzdü 😁😁 kavgadan değil ama iyi bir şirket değil tavsiye etmem
Deletedmom_9857 Serpil51 güzel tespit bence imkanınız varsa başka otobüs tercih edin o otobüste ayak kokusu vardır hahahahahha🙈🙈
Serpil51 Deletedmom_109 kimse kusura bakmasın genel düşünce yani 😂 tamam hiç bulaşmayım Deletedmom_9857 başka bişey alcam aman parasından değil de merak ettim yani niye ucuz diye 😂
Deletedmom_109 Bu arada Adananın çoğu yeri aşırı nezih ve sakindir tahmin edilenin aksine 😁 her ilin iyi olmayan mahallesi vardır o yüzden come to adana 😁