47uykusuzanne47 bu ayda 10 saat aç durabilir diyo, benim bir taraflarımı yırtarak zorla uykuda kaşıkla şunla bunla içirdiğim mamalar sayesinde ala ala 400 gr almış yeterli diyor. Şuan kilosu çok önde diyor. Diyorum ki evet önde ama sebebi çok kilolu doğdu ve ilk 3 ay çok güzel emip güzel kilo aldı sonrasında eziyet başladı 400 gr üstüne çıkamadık ek gıdada istemiyor bir süre sonra büyüdükçe tükürmeyi kusmayı öğrenirse napcam diyorum. Hala gelişimi güzel diyor. Siz bıktırmışsınız sürekli teklif etmekle diyor. Videolarımı izlememişsiniz diyor yani saçma sapan bi yarım saat geçirdik benim devletteki doktorum daha iyi anlayıp daha çok yardımcı olmaya çalışıyordu. Birde dün 6. Ay aşılarını olduk geceden beri doğru düzgün uykuda bile mama içmedi 90-120 cc arası hep. Ay gerçekten çok bunaldım. Bir şeyide iştahla yesin artık ya yesin yani tükendim ben