Selam arkadaşlar 3 ay 24 günlük bebeğim var iki gündür çok sık kaka yapıyor günde 4-5 kere neredeyse her bezi kakalı dünden beri birazda halsizlik var. Normalde günde bir kere yapardı. İshal gibide değil her zamanki kıvamda biraz telaş yaptım acile götürmeli miyim normal bir durum mudur bilen başına gelen var mi ?