Daha önce de böyle bir tartışma açmıştım tekrar açıyorum çünkü çok canım sıkılıyor. Oğlum 14,5 Aylık çorba dışında bir şey yemiyor cidden delircem artık. BLV yapmaya çalıştım hep onda da hep ya mıncıklıyor ya atıyor ya ağzından çıkarıyor. İnanın delircem. Kabak yemeği veriyorum mesela yemiyor ağzından çıkarıyor ama şehriye çorbasını içiyor. Katı şeyleri zaten hiç yemiyor. Zaten 4 tane dişi var ezemez. Of napcam inanın bilmiyorum. Sizlerde var mı çözüm önerileri yardıma ihtiyacım var. 🥺🥺🥺