@“cerkezkizi59”#p31599744srres ol
cerkezkizi59 stres olmayın, aşılar yapabiliyormuş bizimkide 3 aşı birde eksrra rota virüs 4 aşıyı 2-2 böldük dün ikisini oldu, yarın rota ve verem olacak. Şükür dün ateş çıkmadı saat başı sabaha kadar kontrol ettim fakat yarınkilerden emin değilim. Bu arada dün full uyudu bayılmış gibiydi bende zor emzirdim halsizdi belli ar aara uykusunda ağladı uyandı ağladı sakinleştirdim emzirmeye calıstım stres olmayın geçiyormuş bunlar. Asıl aşı olmasa geçen haberlere çıktı aşı karşıtları yazık günah bebeklerin başına neler gelmiş