Mirann17 ağrınız falan varmıydı. Bende 1 sene önce yaptırdım gebe kalmadan önce sıkıntı yoktu şimdide öylesine aldı sanırım bilmiyorum 3 tane siyah ben gibi bişey vardı onun için gittim aslında onda da sıkıntı yok dedi. Bişey sorcam yara olsa vajinal ultrasyonla gözükür demi