hndathn Rabiaca oğlum 7 kızım 5 aylıkken.gelisimleri yerinde olduğu için ve erken saatte memeye zaten uyandıklarından ikisininde doktorları çocukları uyandırmam gerektiğini söyledi bende hiç uyandirmadim
Minel-inannesi Rabiaca 16bucuk aylikken aliskanliktan uyanip gece boyu memede kalmak istediğinde kestik. Kendiliginden birakmisken zorlamayin.
kahvekolik_ Bebegim 3 aylik aksam 9 da yatiriyorum kendisi gece 4 veya 6 da uyaniyor mama icin. Kendi nezaman acikirsa kendisi uyaniyor.