gokcemericc 4 aylık bebeğim hep gözlerini kaşıyor bir bakıyorum göz kapağı kızarmış beyaz tenli olduğu için sonra geçiyor ama eli hep gözünde, normal mi bu durum ? Gözü kuruduğu için mi böyle yapıyor ? Uykudan kalktığı zamanda yapıyor böyle
TeomaninAnnesi gokcemericc bizde de ayni problem var. Beyaz tenli oldugu icin hassas dedi doktorumuz. Kenarlari kıpkırmızı oluyor resmen. Ozellikle disari cikip geldigimiz de. Krem falan vermedi ama bu gittigimde soracagim bakalim