Bebeğim yeni 1 yaşına girdi ve henüz süt falan denemedi doğum günü için kendim pasta yapmayı düşündüm onun yiyebileceği şekilde ama ne tarif bulabildim ne de kafamdan öylesine yapıp geçmek istemiyorum. Siz bebişlerinizin 1 yaş pastasını hazır mı aldınız, kendiniz mi yaptınız? Kendi yapan varsa tarif paylaşabilir mi?