Merhaba arkadaşlar oğlum 20 aylık olacak yaklaşık 2 aydır sokak kedisi sahiplendik oda 3 aylık falan sırasıyla aşılarını yaptırıyoruz. Fakat bir sorun var oğlum kediyi çok seviyor sürekli boğuşuyorlar kolları çizik içinde oldu ne yapacağımı bilmiyorum kediyi asla vermem ama bi çözüm bulmalıyım bana yardımcı olur musunuz