tekbasimabakiyorum 15 aylık, anne baba, diyar (benim ismim), anneanne, dede, hala, derya, şila (sıla), abi, abla, gel gel, ben, aldım, attım, gittim, bebi(bebek), eeee piş piş vb doğduğu ilk günden beri her saniye konuşuyorum sizinde dediğiniz gibi bol bol kitap okuyoruz ve ekran hayatımızda hic yok