Adamoom Bebekleriniz için hangi salçayı kullanıyorsunuz öneri lütfen , bebeğim 7 bucuk aylık bu arada 🙏🏻
Ruvdem Adamoom salçayı kendim yaptım kırmızı kapya biberi fırında közledim kabuğunu soyup blenderdan geçirdim az da zeytinyağı koydum küçük buzdolabı poşetlerine koydum yemek yaparken çıkarıp koyuyorum renk katıyor yemeklere ayrıca çok da vitaminli
Duru6128 Adamoom aşçı anne nin salçasını kullanıyorum tüm ürünlerinden memnunum bu arada #reklam değil 😂
Minel-inannesi Adamoom kendi yaptigimiz ev salcasi kullandim. Havalar sicak gidiyo tencerede 2kilo domates kaynatip blendirla bizlatip tepsiye döküp guneste bekletebilirsiniz. Hafifi suyunu cekince buz kaliplariyla dondurucuya atabilirsiniz.