Bebeğim 13 aylık olucak tatile gittiğimizde annemle ben bakıyorum anneme çok düşkün ama bebeğimiz doğdugundan beri eşimle hiç vakit geçiremedik biraz birbirimize zaman ayırmaya ihtiyacımız var ilkten kızımızıda getircektik ama arabada çok duran bir bebek değil gün içinde iki uyku yapıyor uyku saatlerinde odada olmam lazım bu sefer bebkle ikgilenmekten gene birbirimize vakit ayıramıcaz bebeğini annesine bırakıp tatile giden varmı biraz vicdan yapıyorum ama annem bakıcagı içinde gönül rahatlığıyla bırakabilirim diye düşünüyorum bebeksiz tatile gidenlerden biraz motiveye ihtiyacım var