Merhabalar bi konu hakkinda dusuncelerinixi merk ediyorum.kizim 4 yasinda saglikli ve 6 aylim ozel gereksinimli bebegim var durumu tam belli degil ileriye dogru buyudukce bazi seyler tam ortaya cikciak tam olarak ne durumda engelli oldugu.Biz cok isteyerek kizima sahil olduk rabbim boyle yazmis elimden geldigi kadar onun icin cabaliycam onu yurutmek tek hayalim..
Esas icimde çelistigim bi konu ben hep 2 cocuk diye dusunmustum ama rabbim dedigim gibi boyle yazmis bize ben ileride bazi sorumlulujlarin buyuk kizima kalmasini istemiyorum aslinda suan tarifte edemiyorun hissettiklerimi.yanlis anlasilmak istemem ama siz boyle bir duurmda karsi karsiya kalsaniz bir evlada daha sahip olmak istermiydiniz.Kizim benim herseyim her sekilde cennet kokulum ben ikisinide hicbir zaman ayirmam ayirmadim kac ay oldu kalbimin enn ince sizisi o benimm 🤲🏻🌸 benim ailemde pek yanimizda degil esimin aileside ayni sekilde o yuzden kendi ailemi kalabalik huzurlu bi aile olarak dusunuyorum .