Merhaba , bebeğim 4 ayını doldurdu kilo alımı güzel . Gündüz uykusu yok denecek kadar az olduğundan gece 9-10 gibi uyuyor sabah 5-6 gibi kalkıyor . Bu süre zarfında uyanıp emmiyor, bende kıyamıyorum uyandırmaya . Sadece anne sütü veriyorum. Acıkırsa uyanır diyorum ama heralde uyandırmam gerekiyor. Sizde durumlar nedir?