Kızlar üç gündür bebeğim gündüzleri aşırı uykulu tam yatırıyorum bırakıyorum 10 dk sonra tekrar kalkıyor biraz oyalansın diye oynatıyorum ama tekrar uyumak istiyor her yattığında 10 dk 15 dk sonra kalkıyor çok mızmız ve ağlamalı geçiyor üç gündür 8. Hafta atağı böylemi acaba yaşayan varmı bu durumu uyutmıyım biraz yorulsun iyice uykusu gelsin diyorum evde dolaştırıyorum biraz karnının üzerinde yatırıyorum anakucağında vakit geçiriyorum ama yine yattığında 10 dk uyuyor sebepsiz ağlamaları var bilemedim varmı bu durumda olan🤷🏼♀️