Ben 1 Mart’ta dogum yaptım kirkimdan bir hafta sonra ilk reglimi oldum reglim 7 gün sürüyor başımı yukadaiktan 7 10 gün gibi sonra üç dört gün süren lekelenmem oldu ve bidaha da olmadım bu aralar kızım sütümü almıyor hamilelik varsa süt tatsiz olabilirmiş diyorlar eşimle korunuyoruz da test aldım ama denemeye korkuyorum zaten oğlum 8 aylıkken hamile kaldım şimdi de kızım 4 aylık nasıl yaparım bilmiyorum sizde böyle olan var mı yani adet duzensizligi yaşadınız mi