Merhaba kizlar 7 ay önce doğum yaptım emziriyorum 6. Ayımda adet oldum normalde doğumdan önce adetlerim düzenliydi 29 30 güne bir olurdum ama şuan daha olmadı 2 gün geçti dün erken gebelik testi yaptım çıkmadı korunuyorum da sizce doğumdan sonra düzensizlik olur mu?