Merhaba anneler, bebegim 3 aylik. Annelik iznim bitti ve suan calismiyorum. Bebegimi krese/bakiciya vermek istemiyorum. Benim gibi calismayan anneler varmi? Gununuz nasil geciyor bebis ile? Hangi oyun aktiviteler yapiyorsunuz bebeginizle?
Kendi kisisel gelisimimizi unutmiyalim tabi ki, bunun icin neler yapiyorsunuz? 🙈💘🧚🏻♀️