sevgiimdat Merhaba çamaşır makinesinde kötü bi koku var boş bi şekilde deterjanlarla çalıştırarak o kokuyu giderdim fakat giderinden kaybaklı bi sıkıntı var ne kadar yıkasam yumuşatıcı döksem de inanılmaz kötü kokulu bi şekilde çıkıyo çamaşırlar ne yapabilirim