iro hatice421 gaz veya kabızlık mı yaşıyorsunuz? Bizimde çıkmıştı gaz ve kabızlık bitince içine girdi
edanurzaynep 1 aylıkken kolikten yumruk kadar dışardaydı. 4 5 aylara doğru kendiliğinden çekildi içeri batırınca içine giriyorsa tehlikel değil diye biliyorum
hatice421 Evet bı dönem akşamları belirli saatler ağlıyordu. Gazını rahatlıkla çıkarıyor. Zorlandığı zaman damla veriyorum. İnsan korkuyor gelişiminde vs de bişey olacak diye. Teşekkür ederim yorum yaaptiginjz için. Peki tekrar çıkma durumu oldumu