bsra16 9 aydır emziriyorum ilk zamanlar hiç olmuyordu ama son zamanlar ara ara sol göğsümün uç tarafının alt kısmında çatlak oluyor ve ve kahverengi olan yer kabuk bağlıyor gibi bazen bunu yaşayan var mı acaba varsa nasıl gecti ne önerirsiniz