mirooooo Kargo ücreti karşılığında vereceğim hediye almışlardı içinden 2-3 adet kullanabildim küçük gelince çoğu kaldı ziyan olmasın
mirooooo beynun_25 paket sanırım 164 lü içinden maksimum 5 adet falan kullanmışımdır bezden ücret almayacağım kargo ücretini öderseniz size kargolayabilirim maksat işiniz görülsün
dogammerve mirooooo olsun birinin işini görmüş sevindim ☺️güzel düşünceniz için teşekkür ederim sizin gibi insanların artması dileğiyle 🥰