edaeda5 20 numara hiç giyilmedi tertemiz duruyor kutusunda pembe renk. Vicco Anka diye geçiyor adı almak isteyene yardımcı olurum.
birmini edaeda5 vicco vazgecilmezim oğlumda kullanmıştım alacak olan kişi pişman olmaz net şimdiden hayırlı olsun
edaeda5 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ayak numarasını öğrenip alırsanız daha iyi olur, her bebek farklı oluyor ☺️
edaeda5 birmini benim kız yürümemekte inat ettiği için hiç giydiremedim 😂 ama gerçekten güzel ayakkabı çevremdeki herkes öneriyor