[silindi] Pişik nasıl geçerr sudokrem kullanıyorum doğdugundan beri ama ilk defa pişik oldu ve kıpkırmızı cok feci yanık gibi nasıl geçer 😟
Hilalceylin [silindi] [silindi] son zamanlarda bez veya ıslak mendil değiştirdin mi ondan da pişik olabilir. Benim kızımda pişik ben bişey değiştirmemiştim ama annesütünden bizim yediğimiz bişeyden de olabiliyomuş bebeğe dokunabiliyomuş diye duydum. Bende bepantol desitin sudocream mustela denedim geçmedi hala şimdide pudra deniyorum inşallah geçer. Ama şunu öneririm bebek pamuğuyla veya temiz bir bezle falan hazır suyu kaynat bezi o suyla ıslat pişik olan yerleri sil benim biraz öyle düzeliyo gibi oldu
gezgin_anne [silindi] doğduğunda bir sürü pişik kremi kullandım fayda etmedi pudraya başladım çok memnunum
ATC [silindi] Arko krem öyle bi etkili ki sana anlatamam ben de sudocrem kullanıyodum ama pişik önlemek için kullanıyodum sonra pişik oldu kullandm ama geçmedi Arko krem sürdüm resmen kanayan pişik 1 gece de geçti
bebek-kaya [silindi] doğduğundan beri yanmış zeytinyağı ve bebek temizleme pamuğu kullanıyorum tavsiye ederim ıslak mendil hiç kullanmadım bir sorunumuz olmadı çok şükür geçmiş olsun
Ssare Hilalceylin mustela bepanthol bu gbi kremler pişik önleyici kremler.pisik olduktan sonra pek faydasi olmadi bize aloe verayi sürdüm ben kızıma inanilmaz faydası oldu birde yumurtanın beyazini pamukla sürdüm o da fayda etmisti
Sbe Pişik için benim kullamadığım şey kalmadı ve en etkili olan; küçük fiş arkokremler var ya gerçekten çok etkili oldu. Bi yerde anne sütü sürmek iyi geliyor diye okumuştum ama ben denemedim
eSved Zeytinyağı na bi iki damla kantoron yagi damlatin sürün bu iyi geldi birde penaten diye bi krem var oda iyu geldi Benim kızımın altida çok kötü olmustu aynen yanık gibi bdn bu ikisiyle geçirdim belki denersiniz
bustek gezgin_anne pudra belki fayda göstermiş olabilir ama ileri dönemde talk pudralar kansere neden olabiliyor tedbirli kullanmak lazım 😣
Hilalceylin bustek normalde hiç kullanmıyorum ama en son onu deneyeyim dedim ilk kullanmam bilmiyodum çok teşekkür ederim ❤️
Elizan_Annesi01 [silindi] bizde yaşadık pişik sorunu kanıyordu silerken ıslak mendili bıraktım ılık su ve pamukla sildim her açtığımda biraz açık bıraktım ve her seferinde mavi hametan krem kullandım 3 günde kızarıklığı baya azaldı asitli ishalden pişik olmuştu
Mevicka Bizde 4. günümüzde tanıştık pişikle. Islak mendili bıraktık temizleme pamuğuna geçtik (kaynamış soğumuş suyla ıslatıyorum) bide sarı hametan çok faydalı oldu hemde parabensiz güvenle kullanabilirsin
minnakleblebi Altını sık değiştirmiyorsan olur... Altını sildikten sonra nemliyken bezini kapatıyorsan olur... Asitli şeyler yersen olur... Ben mavi hametan sürüyorum bolca hemen geçiyor zaten çok olmuyor yukarıda yazdığım şeylere dikkat ediyorum.
yaseminsemih [silindi] asidi alınmış zeytin yağı kullanıyorum pişik kremi kullanmıyorum ve ıslak mendil kullanmıyorum saf su Pamuklu mendille siliyorum sürekli hiç pişik olmuyor Öneririm bebeklerin ciltleri çok hassas olduğu için hemen pişik oluyor kimyasalda ve altını sık almanızı öneririm havasızlıktan da pişik olabilir
Aselcikk [silindi] benim kızımın çok kötü olduydu yanık gibiydi her hareket ettikçe ağlardı kızım uykudan uyanırdı. Sonrs doktor en son çare kortizonlu krem verdi travacort diye geçirdi bidaha sudocreme devam ettim çok şükür atlattık