Arkadaşlar merhaba. Oğlum 9 aylık yaklaşık 2 haftadır sürekli mızırdama şeklinde ağlıyor. Oyun oynarken uykuya geçerken beslenirken otururken yani günün her saati ağlamaklı huysuz mutsuz. Bunu yaşayan var mı? Neden böyle olur? Geçici mi sizce yoksa kişiliği hep böyle mi olacak? Çok yoruluyorum artık 😔