Merhaba hanımlar
3 aylık bebeğimde alerji çıktı süt ve süt ürünlerini yeme bi bakalım nasıl olacak dedi doktorum fakat çok zorlanıyorum sizler neler yemek yapıp yiyorsunuz yumurta, paketli gıda, et, susam vs onlarda alerji yapıyor diye yemiyorum ama yiyebileceğim yemekler çok sınırlı sizlerde fikir verirseniz belki çeşit arttırırım🥲