Selamben_
Ya ben bu yönteme yeni başladım
Günde 3 kez yapın diyorlar ama nasıl yapayım? Bebekle mi ilgileneyim ,onu kenarda bırakıp süt mü sağayım
Ben üç gündür akşamları yapıyorum
Sonuç ne bilmiyorum
Ne kadar yapmam gerekir onu da bilmiyorum
Belki bilen birileri yazar üstte kalsın