Biz3kisiyiz_ bak vallahi bu ben oğlum bu ayın 29 unda tam 26 aylık olacak vallahi o kadar zor ki dediğin gibi kucağına aldırıyor oturmak istemiyor vesaire. Asla yemek yeniyor birde şimdi soğuk algınlığı oldu yanından ayrılsam ağlıyor sabah işe gideceğim babasına anneannesine getir dedim iş yerim anneannesinin dükkanına yakın annemin de bakkalı var bir şey olursa ya erken çıkarım ya çocuğu alırım yakınımda dursun dedim. 2 yaş sendromu birde hasta olunca tamam bitiyoruz evleri bok götürüyor ben daha uyumadım toplayıp uyuyup 7 de kalkıp birde işe gideceğim hasta aklım onda kalacak. Neyse yatarken de demin evde çilek bitmiş çilek diye ağladı ama nasıl ağlıyor karpuzla sakinleştirdim yarın alacağım annecim tamam dedim yedi sürekli kucağımda olmak istiyor hasta olduğu için uykuya direnmedi Allahtan bakalım yarın nasıl olacak şükür cuma günü ile birlikte 3 gün iznim var 👶 bebeler huni taktırmadan sağlıcakla büyüsünler inşallah ❤️❤️❤️