Kizlar temmuz ayin 10 da 6 aylik olacak ve bugun kontrole gittim ek gidaya basla dedi dedim hocam biraz erken balasim dedim tamm dedi ama 3 gun kuraliyla git dedi cocuguma herseyi verdim hic bir alerji filan yok gene devam etmmelimiyim herseyi yiyor deneli seyler haric hepsini yiyor ne yapmaliyim 3 gun kuralini yardimci olurmuaunuz