Kizlar bugün ikinci konu dışı sorum kusura bakmayın 🌸Geçenlerde bı an uykumdan zipladim yataktan uçtum nerdeyse ayağın döndü O gün aciyidu sonra geçti . Bı hafta geçtikten sonra yani dün tekrar Acımaya başladı parmaklarım falan ağrıyor Üstüne basiyorum ama Açısıyla beraber basıyorum . Çıkık olduğunu nasıl anlayabilirim kendim Birine gidip Çıkık yoksa Zarar görmek istemiyorum Başına gelen bilgisi olan varmı acaba ( domtor demeyin Randevuyu çok ileriye verdiler Malesef )