Lavitaebella Nuk action cup kullanmıştık pipetli olan. Memnunduk baya. Yedek pipet de satılıyor. Magic i kullanmadık ama kiddy cup da almıştık kırıldı hemen kenarı çöp oldu.
Miracinannesi_ Lavitaebella pipetli soluğu vardı kapağını kırdı ara ara boğulacak gibi oluyor zamanla alışır diye yine pipetli bakarken bu bardaklara denk geldim kullanışlı olur mu acaba fiyatları da çok uçuk hani ikisini alayım desem biri çöp olacak teşekkür ederim canım