ilenalemin Daha önce de buraya post açmıştım.süreklş emzirmek istiyorum ama doymuyor.mama da veriyorum aynı zamanda sağıyorum da.bi 100 ml çıkıyor,bi bakıyorum sadece 30 çıkmış bazen de 60.ama 100 çıktığı çok nadir.emiyor ama süt fışkırmıyor.yutkunma sesi de yok.emdikten sonra elimle sıkıyorum memeyi kontrol ediyorum süt geliyor ama çok akışlı değil.emdikten sonra tam doymuş olmuyor.yetiyor mu doyuyor mu süt var mı azalıyor mu hiç anlamıyorum
Lavitaebella ilenalemin ilk 40 gün günde 3 kere 1 tl büyüklüğünde kaka, 40tan sonra günde (24 saat toplam) 250 gr(bir margarin ağırlığında) çişli bez yada 4 dolu çişli bez.
kimbumadam ilenalemin Doymuyorsa kilo alımı azdır,bebek sürekli huzursuzdur, memeye sık gelir , bazen memeyle kavga eder. Uykuya geçiş yapamaz. Çişli bezi azdır. Ama bunlar bütün değerlendirilir. Tek başına çişli bezi az doymuyor demek değildir.
ilenalemin Jessicaana kimbumadam Lavitaebella onefinemom çişlş bezi yeterli.kaka her gün yapmıyor maalesef.ama çoğunlukla mama veriyorum ve korkuyorum sanki mama zarar veriyormuşum gibi.çişi hep sarı mesela.kötğ bişeymiş gibi hep mamaya bağlıyorum niyeyse.ama sütte yetmiyor.90 cc mama yiyor.iki buçuk üç saatte bir.araya sütğmü sıkıştırıyorum ama benüm sütüm o kadar çıkmıyor napcam bilmiyorum çok stresliyim
Ardenaden kimbumadam bncede bunu katiliyorm.oglum cisli bez sayisni hic dolu dolu gormedm ama 1.5 kilo aliyordu gecena y meeme reddi vardi yine bez sayimiz cok dusuktu yok dneeck kdr 800 gram almisti bnde inanmiorm bez sayisina.
kimbumadam ilenalemin Kızım 3.aydan beri mama içiyor.Kan değerleri harika Demek ki mama pis kaka değil 🤭 Son damlasına kadar emzir tabi ama stres yapma ki sütünü etkilemesin Doyduğu sürece sorun yok mama anne sütü hiç farketmez
1burc ilenalemin mama neden kötü olsun ki benim oğlum emmedi sütümde azdı doğduğundan beri mama veriyorum çok şükür çokta sağlıklı beş aylığız Şuan da siz o şekilde mamayı kötülemişsiniz ama sizin gibi şanşlı olamayıp emziremeyen o kadar çok anne var ki birisi de benim zaten bunun vicdanı ağır birde siz böyle yazmışsınız naçizane fikrim emziremeyenler sütü olmayann anneler üzülebilir. Mama ile ilgili olana yani mamadan korkmayın bebeğiniz doymuyorsa verin ama yetiyorsa süt tabiki ek başka bişey vermeyin
kimbumadam ilenalemin ek gıda ile başladım mama zaten su ile yapılıyor ihtiyacı yok ama hava sıcak diye birkaç çk sorun olmaz
kimbumadam yikeya sma optipro 💜 Ama hepsinin vitamin değerleri yakın bence canım bebiş hangisini seviyorsa onu içsin
mir2024 ilenalemin doymuyor olsa bunu huzursuzlukla uyumayarak çok belli eder bence sadece kendiniz emzirmeye devam edin çişli bez sayısında düşme ya da kilo kaybı yaşanırsa doktora danışarak mama kullanmanız da fayda var zaten o emdikçe süt artar her gün aynı miktarda süt benden de gelmiyor sağım yaptığımda ve bebekler ne versek emiyorlar aslında doymadıkları için değil içgüdüsel olarak sürekli mama da versek emzirsek
Selamben_ ilenalemin kuzum gayet yeterli bence sütün. Bebekler sağılan sütün neredeyse 4-5 katı kadar süt emerlermiş anne göğsünden. Yani sağından çıkan süt miktarı takılmayın derler hep Doktorlar eğer gerçekten bilinçli bir doktorsa. 100 mil 60 mil 30 mil çıksa bile hatta bazen 300 milim çıksa bile hiç takma çünkü bak kendinde diyorsun her seferinde farklı çıkıyor neredeyse sütün. Bebek göğüse geldiği zaman beyin bebeğin dudağından algılayıp süt üretimine başlarmış göğüse ne kadar çok uyarı gider bebek emerse o kadar çok süt oluyor. Süt tamamen beyinle alakalı olduğu için sakın hiç olumsuz düşünme olumsuz düşündükçe insanı sütü azalıyor hep sütüm çok mis gibi sütüm var benim bol bol akıyor faşır foşur vesaire hep güzel şeyler düşün. Doyup doymadığı da genelde 5 sayısından belli oluyor. Çişi açık renkli ve yumurta ağırlığı kadar olan bez Bir bez sayılıyor bir yumurta ağırlığı olaraktan hesaplayabilirsin kaç tane çişli bez yapıyor çocuğun? Ve kaç aylık?
ilenalemin Selamben_ bir aylık.6 rahat yapıyor ama açk renkli deil sar.her memeden sonra hep alyor.mama veriyorum sakinleiyor.doymadgnnordan anlyorum.teşekkür ederim cevabınız için
ilenalemin 1burc ya bana o kâdar baskı oldu ki mama verme diye hala soruyorlar mama veriyor musun diye.bu hafta özellikle anne sütü vermeye çalıştım.emiyor.ama hep ağlayarak geçirdi bu haftayı.tarttım baktım sadece 50 gram almış.normalfr her hafta 200 alırdı.demekki bu çocuk aç.çok üzüldüm aç bıraktıgom için.ama gel bunu millete anlat.kimseye söylemeden vercem mama.doktor da mamayı kes dedi bırak ağlasın dedi ama açlıktan ağlayınca insan üzülüyor.üstelik kaka yapamıyor napcam bilmiyorum
atlasmommm Ben dünden beri mama veriyorum 6.5 aylık vallahi içmiyor 2 kez içti şükürler olsun dedim namaza duracaktım kilo alımı az 200 gr alıyor ayda her lokmasında şükrediyorum anne sütü verdim de ne oldu 6.5 aya kadar az kilo aldı aksine bogaz enfeksiyonu geçirdi kuzeni 1 ay küçük mama ile besleniyor çocuk benimkinden daha iri sanki mama çok süper bişey bence 😂 bu arada bebelac gold aldım kızlar iyi mi
ilenalemin Ardenaden benim de bu hafta ful günde 6,7 çiş yapıyordu bol bol ama kilo alımı çok az olmuş