mamacita_18 Doğum yapalı 5 ay oldu hala regl olamadım 2 gündür lavaboya gidince çok çok az leke görüyorum korunuyoruz da ama bi an yerlesme kanaması mi diye korkmadı da değilim veya adet olucam onun belirtisi mi böyle olanlar var mı aranizdaa
turkan2_ mamacita_18 bnde 9ayda oldum bnm de önceleri leknmem oluyodu gebelik yoktu ama yine aynısı oldu 23gun gecikme var bakalım ama emziryosaniz gayet normalmiş
turkan2_ mamacita_18 düzene girsin ya artık ilk kziimda böyle olmadı geliyodu üç gün gecikme olurdu en fazla🤦🏼♀️ inşallah gebeliktir kan sonucmu bekliyom bn
dryglgl mamacita_18 13.ayda doktora gitmiştim ben muayeneye öneriliyor aklınızda olsun neden olmuyor kist falan mı oldu diye düşünmüştüm ilaç vereyim demişti gerek yok dedim sonra adet oldum doktora gitmemi beklemiş 🤣
turkan2_ mamacita_18 tşk ederim ❤️ inşallah sağlıkla ilerler yapacak bişey yok istemeyen değil ama beklemiyoduk🤭