7 aylık bebişim var ama geceleri sadece emerek uyuyor saat başı da aç olmadığı halde meme için uyanıyor 2-3 dk emip geri uyuyor nası aşıcaz artık ikimiz için de yorucu olmaya başladı saatlerce uyuyamıyor hiç. Memeye uyandığında da başka yöntem kabul etmiyor memeyi alana kadar çığlık çığlığa. Bunu yaşayıp üstesinden gelebilen var mı ya 😔