Merhabalar. Benim eşimin anneannesi sürekli her ortamda başlıyo cocuk dört aylık niye basmıyo diyıp duruyor herkesin içinde. Az önce de aradı diyoki et getiriyim etin içinde yıkayalım bilmem ne üç kere su döküp eti çöpe atcakmışız. Yok dayısı yok amcası çocugun üstüne sevmek için abanmıştır üstüne gelmiştir yani falan diyo Sinirlendim artık gerçekten. Bebeğim dört buçuk aylık basıyo ama öyle uzun süre değil. Gayet de saglıklı hareketli dönüyor kendini itiyor falan. Bu ayak basma olayı ne zaman başlıyor