Merhaba kızlar.çok önceden instgramda bi posta görmüştüm bu şekilde memeden kesenler varmış altında yorumlardan yazıyordu.duası var cuma günü okuyup emzirmeye devam edip her cuma tekrarlıyomışsn ve zamanla kendiliğinden bırakıyormuş bebek.byle bişy duyup deneyen oldu mu acaba işe yarıyor mudurki.oğkm 21 aylık özellikle gece ve fiş dönemlerinde çok emn bi bebek.menesz uyuma aslaoyzdende bna aşırı bağlı.yemeside iyi değil.memeden kesersen belki iştahı uykuları düzlr diyorum.bu zammana kadar en fazla 4 saat uyumştr uyumadan dahası yok.memeyi bırakırsak hepsi düzlckmiş gibi geliyor.