ikiprensesannesi3850 Kızlar normalmi sizce ilk kızım 8 aylıkkeb patlattı kalsiyumu falan normal ama diş yok
Tugbayildizz ikiprensesannesi3850 benim kızım da 10 buçuk aylık çıkardı 11 buçuk aylık oldu hala tek diş hiç acelesi yok 😂 millete bakıyorum 7 8 dişi olan var
fifi48 ikiprensesannesi3850 12 ay sonuna kadar hiç diş olmaması normal canım. Ama 12 ayda hala çıkmadıysa dvit ve tsh değerlerine baktırmalısınız.
fifi48 ikiprensesannesi3850 16-17 ay normal değil işte 1 tane olmalı en az. Tsh hormonuna baktırın kuzenim cocuk doktoru o sebeple bakılması gereken iki şey dvit ve tsh demişti ilk. Bu duruma göre normal çıkıyorsa bebeğin kemik yaşına bakılmalıymış