Merhaba hanımlar benim ilk kızım zorunlu sezeryanlı doğdu. 8 aylık şuan adetim de 2 gün gecikti ihtimal vermek istemiyorum gebeliğe cünkü daha yeni sezeryan olmuşum gibi düşünüyorum. Siz sezeryandan sonra ne zaman hamile kaldınız ve dogum nasıl geçti. Tabi herkesin bedeni farklı ama meraktan soruyorum bi tecrübe olur😊