sonsuzmavi Kızlar 3 aylık bebeğim var, emziriyorum. Çok kötü oksuruyorum,halsizim valla başımı kaldıracak halim yok. Her ilacı da içemiyoruz emzirirken 😓 ne yapsam acaba kendime gelirim bir de serum ya da ağrı kesici iğne falan süte geçiyor mu acaba
irem12 sonsuzmavi sadece parol ….. içebiliyorsun. Devlet Acilde de parol yapıp gönderiyorlar maalesef . Ama ben özele gittiğimde bana güzel bir serum yaptı 8 saat emzirme dedi .
endoplazmikretikulumiste sonsuzmavi sarımsak kürü . Sarımsak minik minik doğrayın bir tatlı kaşığı bal üzerine bir kaç damla limon suyu sıkın bunu sabah akşam öğle tüketin