pinar61 bebeğim görsel için diyorum ben yanı gosterebilecegin yokmuş ama ev arayan insan bakmak istemez mi fotoğrafa güzelim yanı empati kur düşün ev arıyorsun görsel yok.
Kusura bakmayın o kadar para verip aidat verecem ee ev sahibi rahatsız oluyormuş sicfm seyine siz o ev sahibinin ağzını kapatacaksınız onu ilgilendirmiyor bu biraz sizin elinizde olan bisey sizinde çocuğunuz varmis biraz empati lütfen kimse bedava oturmuyor parasin veriyor sonuçta eminim kimse rahatsız etmez boş yere çocuk yanı napsn tavanami assın.