Kendinizi su içmeye nasıl motive ediyorsunuz? Normalde de suyu pek seven biri değilim, organlarımı hafif ıslatacak kadar içiyorum çoğu zaman 🥹 ama artık hem emzirdiğim hem de yaz geldiği için daha çok su içmek istiyorum. AMA OLMUYOR ARKADAŞ. Hayatım kendimi su içmeye zorlayarak geçiyor, şişeleri dolduruyorum sağa sola koyuyorum sürekli görürsem içerim diye. Yanlarından geçiyorum sadece. Aromalandırmaya çalışıyorum içine limon-elma vs koyarak ondan da fenalık geliyor bir süre sonra. 1 litreyi bulmuyor içtiğim sular. Tavsiyesi olan var mı? Ya da aynı durumda olan? Motive edelim birbirimizi 🥸