Hiç iyi degilim ya idrar yolu usutmesi olmuşum dakika basi sanci girip tuvalete kosuyorum 2 damla belki yapiyorum yapamiyorum agrili oluyor. Surekli idrarim var gibi zor yürüyorum artik… ( Enfeksiyon olmadigindan eminim cunku gebelikte cok sık geçirdim ) Surekli ama surekli su iciyorum gecsin diye ayaklarimi sicak tutuyorum yok gecmiyo cozumu olan var mi